Snart dags för sängen

        Tid: 22:50:11 Datum: 2008-06-06
Nu ska jag snart packa ihop min dator och bege mig mot sängen. Känner att ögonen börjar bli tunga och svåra att hålla uppe. :-P Dessutom ska jag vara hos mamma och pappa vid 09.30-10.00 imorgon för och försöka få lite färg på mig.
Var precis inne på SMHI:s sida och där såg jag att det skulle regna på tisdag.
:-(
Mindre roligt och jag hoppas verkligen att det fina vädret inte är borta alltför länge.
Jag har ju planer på och försöka få lite färg till midsommar.
I värsta fall får jag väl införskaffa brun utan sol och fuska mig till lite färg. :-)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.
Innan jag gör det dock så vill jag bjuda på lite bilder på min hund och katt.
De är ju bara så söta och helt underbara. :-P

  

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0