Sitter på jobb

        Tid: 12:36:36 Datum: 2008-06-09
Första och också mest troligast sista gången jag skriver ett inlägg från datorn på jobb.
Ville mest bara testa och se om det gick och det verkar som det. :-P

Idag är ingen bra dag... Det mesta känns bara tungt och mitt tålamod verkar ha gått på semester. Huvudet börjar värka och jag tittar på kl. och upptäcker att jag har ca 4 tim kvar att jobba. *suckar*
Allra helst skulle jag vilja smyga hem nu och krypa ner under täcket och sova tills B. kom hem. Men,men.... det är bara att bita ihop, leta upp en treo och lägga till med ett leende och jobba. :-)

Vi hörs ikväll.
Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

hej.kom på en sak nu.du har ju snackat om mobilt bredband eller vad det nu kallas..såg på reklamen innan och tre erbjuder just nu sådant iaf.tänkte som tips iaf.

kram

2008-06-09 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0