Sitter på jobb utan barn

        Tid: 06:19:18 Datum: 2008-06-17
Började kl. 06.00. vilket är för ca 15 min sedan, och här sitter jag nu vid datorn och skriver.
Har inga barn förrän ca 06.45, då sexbarnen inte kommer idag.
Känns lite surt, för då kunde man ju kanske ha sovit ett litet tag till.
Men,men.... så är det att jobba på en förskola. :)

Idag slutar jag 14.00 och då ska jag hem och ut med Fatika en runda, sedan blir det ev. och springa en runda eller om jag väntar med det till ikväll.
Funderar på att åka och sola också i Mörarp en runda... men vi får se hur det är när jag slutat.
Allt kan ju hända här på jobb.

Nej, nu ska jag gå och se om jag kan vara effektiv eller något.... :-P
Vet bara inte vad jag ska göra.
Några förslag??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0