Redan varit igång

        Tid: 08:41:00 Datum: 2008-06-07
Kl är strax efter 08.30 och jag sitter här med datorn i knäet och skriver dagens första inlägg. Inte illa..... men vad som är ännu mer imponerande är att jag faktiskt har varit ute och sprungit redan också idag. :-) Då menar jag inte bara in i affären eller så, utan jag har varut ute och sprungit i "lunden". Jag knöt på mig mina skor och sedan begav jag mig ut i ca 15 min. Kanske inte jätte lång tid, men jag har varit ute. Bättre lite än ingenting alls. :-)
Nu ska jag snart köra min träningsdvd och sedan in i duschen för vid 09.30-10.00 ska jag vara hos mamma och pappa strax utanför Helsingborg. :-)

 

Mina träningsskor + lite av kattens huvud då hon var nyfiken på mina skor. :-P
Dvd-skivan jag använder när jag tränar
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: va?:o va är det för något? jag har aldrig hört talas om det..

2008-06-07 @ 11:52:17
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0