Redan söndag

        Tid: 09:40:52 Datum: 2008-06-08
Jag kan knappt tro att det redan är söndag. Var har tre dagar av ledighet tagit vägen? Känns som om jag inte gjort någonting.. och det har jag inte heller förutom solat och shoppat. :-P Idag blir väl ungefär detsamma som fredag och lördag med undantaget att man tvättar i eftermiddag.

Ikväll ska jag försöka få B att hyra Saw II & III, för fyran har vi själv och 1:an har vi sett. Blodiga filmer det där och det är kanske inte min typ av film egentligen, men på något sätt så kan man inte riktigt slita sig ifrån dem filmerna för man är så nyfiken på hur personerna ska klara sig ur det hela och OM de klarar sig ur dem.

Någon som sett filmerna? Vad tyckte ni? Vilken är äckligast?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

hej :) har sett alla saw filmerna på bio och från 1 till 3 är dom ganska äckliga med super bra,den sista filmen nummer 4 tyckte jag personligen inte var så bra som dom andra,men har man inte sett dom ska man man helt klar se saw filmerna :)

2008-06-08 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0