Orolig mage

        Tid: 09:00:17 Datum: 2008-06-14
Jag är lite orolig för vad det gäller min mage.
Den är för det mesta i uppror och gör att jag mår illa och måste vara i närheten av en toa nästan jämt. *suckar* Vad är det för fel? Är det något fel eller det är bara det att jag äter fel mat och borde lägga om kosten ännu en gång och få in mer fiber i den så att magen har något mer att jobba med?
Ja, det är ju alltid en lösning... För just nu är jag så trött på att känna det som om man är sjuk i magen jämt och ständigt och att det t o m börjar begränsa mitt liv. *snyftar*
Något är fel.... så nu får det verkligen bli ändring både i kost och i livsstil. Jag måste helt enkelt börja ta hand om mig bättre... för så här vill jag inte ha det och så här vill jag definitivt inte må längre.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(5)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter lite som du är laktosintolerant, kanske värt att kollas upp?

2008-06-14 @ 12:13:49
Postat av: Marylone

Det kan ju vara som Sarah skriver så jag håller med

2008-06-14 @ 12:49:29
Postat av: Petra

Sarah: Det har inte ens tänkt på, men så kan det ju vara. Ska ta upp det med doktorn när jag ringer på måndag så får vi se vad som händer. Tack för tipset. :)

2008-06-14 @ 12:55:48
Postat av: G I L R A E N

Svar: Hejsan! Det kommer från alviskan och betyder Emma. :) Mitt namn är ju emma så är ju passande. ;P

2008-06-14 @ 13:51:28
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Jag vet tyvärr inte... det var nästan 7 år sedan jag hittade den sidan så jag har typ förträngt det..

2008-06-14 @ 14:10:33
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0