Nyeheter hos Cocoo.se

        Tid: 16:39:55 Datum: 2008-06-03
Jag är en relativt nybliven fantast av smyckesidan cocoo.se där det finns en mängd fina och snygga smycken. Där är något för alla, för den rockigare typen, för den glamourösare typen o.s.v. Där är helt enkelt något för alla och för alla tillfällen.
Jag själv är en armbandstjej och jag älskar häftiga armband. Denna gången har jag fastnat för armbanden som visas på bilderna nedan och jag ska gå in och klicka hem några av dem nu med en gång. Vill ni göra detsamma och samtidigt se en massa andra fina och häftiga grejer så är det bara till att använda sig av bannern på denna sida.




Klicka hem fina sommarsmycken du också. :-)

www.cocoo.se -   Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: maria

fint :D

2008-06-03 @ 22:51:44
URL: http://mariiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0