Något på gång

        Tid: 07:00:11 Datum: 2008-06-11
Jag känner i hela kroppen att något är på gång, att jag är på väg att bli sjuk.
Jag har sovit i ca 7,5 tim men ändå är jag JÄTTE trött och vill bara krypa tillbaka ner i sängen och under täcket och inte vakna förrän B. kommer hem ikväll. Men,men.... det är bara till att bita ihop och gå till jobb och vara där mellan 7.45-16.15. Funderar dock på om jag ska hoppa över middagen för att kunna gå hem 15.45 istället. Vi får se hur det blir med den saken......... Jag måste klara av att jobba dessa tre dagar som är kvar, jag bara måste.

Var har det fina vädret tagit vägen förresten? När kommer det tillbaka??? Känns ju som höst nu när man tittar ut. :-(
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0