Mina nya design är uppe

        Tid: 15:56:28 Datum: 2008-06-01
Som ni alla kan se så är min design ny och jag älskar den. :-)
Denna gången är det
Matilda Hammar som fixat min design och jag älskar den.
Hon är verkligen en super snäll tjej och det går fort när man vill ha hennes hjälp också.
Jag kommer abslout att ta hjälp av henne fler gånger.
Hon har ju dessutom fixat till
Stina_Lees design och den är ju också hur snygg som helst.
Vill du ha en design och kan inte göra en själv, ta då kontakt med Matilda Hammar och hör om hon kan hjälpa dig.
Du kommer inte ångra dig, jag lovar!!

Tack så mycket, Matilda, för min JÄTTE fina design. Du är super duktig!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0