Midsommar

        Tid: 09:36:52 Datum: 2008-06-20
Idag är det som de allra flesta vet, midsommarafton. Vi ska om ca 1 tim köra hem till mina föräldrar för vi ska sova där inatt då jag är för lat för och köra fram och tillbaka och dessutom är jätte trött ikväll.
Vi ska hem till S & P ikväll och äta och ha trevligt. Jag ser verkligen framemot det, så jag hoppas att min kropp orkar vara med och uppe hela dagen och kvällen idag.
Skulle gärna sovit ett tag till, men måste inhandla ett par långa leggins och affärerna stänger ju kl 13 idag, så då måste man upp realtivt tidigt så man hinner med utan att stressa.

Vad ska ni hitta på idag/ ikväll?

Kommer kanske något inlägg till, om inte så hörs vi imorgon.

Glad midsommar!!!!!!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0