Lönerapportering

        Tid: 19:52:57 Datum: 2008-06-02
Nu har jag rapporterat in för min majlön. *suckar* Man blir så ledsen när man varit borta för man förlorar så mycket på det. Denna månaden (juni) tänker jag inte vara borta någon dag alls, förutom idag. Detta är ju dessutom den sista månaden som jag jobbar heltid. Om en månad kommer jag ju att gå ner till 75% hur ogärna jag än vill det. *surar* Jag vill verkligen inte alls gå ner i 75%, utan jag vill verkligen jobba 100%. Jag trivs bra på mitt jobb och därför blir jag väl också lite ledsen att jag inte får 100% längre. Men,men..... vi får vänta ett litet tag nu och se vad som händer. Kan ju kanske vara skönt och jobba 75% under sommaren.... men jag tror att jag kommer till att ta upp detta med chefen. Jag vill verkligen jobba 100% för det är då jag trivs bäst.. tror jag ialla fall. Jag får väl återkomma om detta ämne.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0