Låtsas vara någon man inte är

        Tid: 10:35:01 Datum: 2008-06-05
Jag har för vana att låtsas vara någon jag inte är. Jag försöker alltid ge intryck av att jag är en glad och lycklig människa, men egentligen är det inte så alls. Jag är inte glad och lycklig.... nästan varje dag är en kamp för mig. Jag vill inte vara ledsen och olycklig, jag vill inte må så här... men ändå gör jag det. Varför? Ja... hade jag haft svaret på den frågan hade ju allting varit lättare att rätta till. Livet går upp och ner i perioder. Ibland är allt bra och jag trivs med allt, medan det andra gånger är skit och ingenting går som jag vill. Att hitta styrkan varje gång det är jobbigt, blir svårare och svårare för varje gång och det känns som om det tar längre och längre tid också för varje gång att komma tillbaka.

Någon som har det som jag och som vill berätta hur man hittar tillbaka till sitt liv?
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: leia

vet precis hur det känns....jag är världens bästa på att spela teater när jag sätter på mig min glada spralliga mask!!!



hur man hittar tillbaka vette tusan dock....här är det läkarbesök, mediciner, psykologer etc....



kramar å lycka till

Postat av: Petra

leia: Jag har också haft ett x antal besök hos kuratorer, psykologer m.fl. och även mediciner. Klarar mig för tillfället själva... men om jag verkligen klarar det själv... ja, det är ju en fråga.... Ska ta kontakt med min kurator igen... så svaret är väl nej att jag inte klarar det själv.

Hur tar du dig igenom vardagen? Har du något du använder dig av när det blir riktigt tufft och svårt?

Kramis

2008-06-05 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0