Längtar till fredag

        Tid: 18:09:56 Datum: 2008-06-02
Ja, på fredag är ju röd dag och det betyder ju såklart att man är ledig. :-) Enligt SMHI så ska det ju vara lika fint väder på fredag och det betyder att jag ska införskaffa en ny bikini och bosätta mig hemma på mina föräldrars gräsmatta och försöka bli brun. Det känns inte så inspirerande och sätta sig ute på altanen och försöka lapa sol när man bor utmed stora vägen som går genom byn. Jag vill ha gräsmatta och privacy när jag ska lapa sol.
Ska införskaffa mobilt bredband också så att jag kan ha min dator med och ligga och blogga samtidigt som man försöker bli brun. Måste dessutom införskaffa lite fler sommarklänningar då jag i dagsläget endast äger en som går att vistas i nu när det är så fruktansvärt varmt.

Hoppas tisdag, onsdag och torsdag går fort, fort, fort.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

ja det är så underbart väder..idag for man till stranden och ser ut där efter men vill man vara fin får man lida lite också :P

2008-06-02 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0