Jag har ju vunnit

        Tid: 16:14:37 Datum: 2008-06-01
Hejsan


Har ju glömt och berätta att jag vunnit en tävling hos Cocoo.se
Jag är en utav 5 vinnare och jag är så spänd inför vad det är jag vunnit. :-) I mailet står det att vinnarna får varsin Cocco Surprise hemsickade och jag är väldigt nyfiken på vad det är för något. Självklart kommer jag att ta bild på det när jag får det och lägga ut det i bloggen.

Är du nyfiken på vad som finns i shopen hos Cocco.se så klicka på bannern nedan så kommer du direkt till sidan och kan själv klicka runder och titta på en massa fina saker.

www.cocoo.se -   Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: maria

Grattis ;D

2008-06-01 @ 22:55:47
URL: http://mariiak.blogg.se/
Postat av: Petra

MARIA: Tack så mycket. :)

2008-06-02 @ 06:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0