Inte ensam

        Tid: 13:29:08 Datum: 2008-06-05
Jag vet egentligen att jag inte är ensam om att känna och må som i inlägget nedan, men ändå så känner man sig så fruktansvärt ensam när man lever i det. Av en kommentar att döma så är jag inte ensam i bloggvärlden heller om att må som jag gör. Vet inte om jag ska skriva att det är skönt och veta att jag inte är ensam, för på något sätt låter det fel.. det låter som om jag är glad över att någon annan också mår dåligt, men det är jag ju inte alls glad över. Men ändå blir jag glad över tanken att veta att någon som hittat min blogg ändå kan relatera till det jag skriver och vet att jag inte bara sitter och hittar på för att läsare ska tycka synd om mig.
Utan det jag känner och så som jag mår.. det kan man faktiskt göra och det är jag inte ensam om. Det är bara det att man skäms många gånger över hur man mår och man tycker att det bara är till att rycka upp sig.... men det är inte så enkelt. Hade det varit så enkelt hade många blivit glada och likaså jag. Men det är skönt och veta att någon vet vad det är jag skriver om, som kan relatera till det jag skriver om.

Kanske kan man hjälpa varandra på vägen..?
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0