Hemma hos föräldrarna

        Tid: 19:23:17 Datum: 2008-06-06
Sitter hemma hos föräldrarna strax utanför Helsingborg och skriver detta inlägg. Blev inget mobilt bredband och jag vet faktiskt inte om det kommer bli det heller. Vet inte om jag har någon direkt nytta av det just nu... vi får se.
Dagen har spenderats med mamma, Väla och shopping. Blev handlat en del men inte alls så som jag hade tänkt mig. Det blev två klänningar på HM, en keps, ett par solglasögon och ett par klämmor. På Stadium blev det två bikinis, två bikinisöverdelar och ett par shorts. Sedan blev det inte mer... vad jag kan komma ihåg nu. Foto kommer kanske imorgon eller på söndag.
Ute i solen har jag inte varit så mycket idag som jag hade räknat med, så jag får försöka ta igen det imorgon. :-P Måste ju försöka få lite färg innan midsommar då det är dags för en liten fest hos S & P, vilket jag ser jätte mycket fram emot. :-) Jag tycker att det ska bli jätte kul och hoppas att de två veckorna dit gårt fort. :-)

Nej, nu ska jag ner och se om rabarberriset är färdigt. Är så sugen på det och mjölk.

Puss

Edit: Måste också bara skriva att jag saknar min B som är i Karlskrona för och köra rally-tävling imorgon. Önskar dock att han hellre var hemma hos mig eller jag hos honom. Jag får puss på honom på söndag istället. :-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0