Fatika opereras just nu

        Tid: 11:23:55 Datum: 2008-06-26
Just i denna stund jag skriver, ligger Fatika på operationsbordet.
Hennes livmoder e inflammerad, så den kommer att tas bort idag. Däremot är hennes ena njure inte okej.. den är större än vad den ska. Så det som kommer hända idag är att livmodern tas bort. När detta läkt (antar jag) tar man prov / prover på njuren för att kolla upp vad det är som gör att den är större än vad den ska. Livmodern hade tydligen nästan växt samman med njuren.

Jag orkar verkligen inte detta.
Jag vill bara ha hem min bebis, min Fatika.
Jag vill bara ha hem henne nu.
Varför kan jag inte bara få det?
Varför ska detta hända Fatika??
 Varför??
 Hon har inte gjort något!!!!

KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0