Dåligt, dåligt

        Tid: 22:43:50 Datum: 2008-06-28
Usch vad dålig jag varit på att uppdatera.
Idag fyller B år och det har ju självklart varit kalas i hans ära.
:-P
Vi bjöd på smörgåstårta och efter det blev det kakor och kladdkaka. :-) Mumsigt!!! Men nu känner man sig ju allt annat än hälsosam. :-(
Imorgon ska vi åka och shoppa lite. B ska  väl föröka hitta något för de pengarna han fick idag.
Hoppas att han hittar något han vill ha. :)

Fatika mår bättre idag och för varje dag som går blir det bättre och bättre. Jag önskar bara att oron som tydligen byggt på i mig kan packa ihop sig och flytta till någon annan. Men.... den kanske släpper snart... ialla fall hoppas jag det.
Här nedan följer ett par bilder som jag tog på Fatika i torsdags när hon kommit hem och vart helt nyopererad:

   

1) Fatika ett par timmar efter att hon kommit hem, något sånär pigg.
2) Under tejpen sitter hennes kanyl som jag tog ut igårkväll.
3) Bandaget som ska hålla hennes plåster på sidan på plats.
4) Fatikas rkade mage.. hon ville inte posera med sitt sår på magen. :)
KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0