Dagens första

        Tid: 11:19:13 Datum: 2008-06-25
Godmorgon allihopa

Inspirationen till att skriva vill inte riktigt infinna sig idag heller. Känns som om jag tappat lusten och orken för att göra saker överhuvudtaget. :(
Ingenting känns kul och meningsfullt just nu, utan det kännas mest mörkt, trist och dystert. Hade faktiskt allra helst gått och lagt mig för att sova igen och inte vakna förrän imorgon då det är dags att ta Fatika till veterinär igen... för operation. Tittar på Fatika just nu och känner hur rädslan börjar infinna sig igen... rädslan för att veterinären ska ringa imorgon och säga att det bästa vore att avliva henne. Jag är verkligen rädd för det och jag mår så illa av att bara tänka på det.

Orkar inte skriva mer just nu.
// Petra
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Victoria

aaaaaw, va gulilg hund :D

2008-06-25 @ 11:24:35
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0