Dagens att göra

        Tid: 10:17:02 Datum: 2008-06-30
Idag är det måndag och det är min första semesterdag!! :)
Vad ska man göra idag då?
Ingen annan har sem. samtidigt som jag och resten av min familj är på väg till Göteborg.
Själv kan jag inte följa med detta året eftersom Fatika är opererad och jag vill inte lämna henne ensam hela dagen medan Benny jobbar.
Men jag har ändå saker att göra idag:
  • Handla mat
  •  Träna
  • Ev. shoppa en bok
  • Ev. sola

    Det är vad jag kan komma på nu som jag ska göra och här sitter jag fortfarande i pyjamas och skriver blogg. :-P Borde kanske sätta lite fart, så jag hinner bli färdig och är hemma igen innan Benny är hemma vilket är ungefär 16.40.
    Jupp, jupp.... Måste sätta fart nu.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0