Att hata sin mamma

        Tid: 19:47:52 Datum: 2008-06-17
Jag sitter och tittar på Dr. Phil just nu och det handlar om mödrar och döttrar som bråkar med varandra. Dottern i det ena fallet säger att hon inte har en mamma och att hon inte vill ha någon relation till henne. Jag blir mållös när jag ser och hör detta. Det får mig att tänka på min mamma och på vår relation. Jag skulle aldrig i hela mitt liv säga så till min mamma. Man har bara en mamma och man ska vara rädd om henne så länge hon lever, för när hon sedan är borta.. Ja, då är hon verkligen borta och man kan inte få dem att komma tillbaka.

Min mamma är min vän, min klippa och min räddare och jag skulle aldrig klara av att vara utan henne. Hon finns alltid där för mig oavsett om hon själv har det kämpigt eller inte. Hon ställer alltid upp, i alla lägen och i alla väder. Jag skulle aldrig vilja byta ut henne mot någon eller något. Så länge jag får ha min mamma i mitt liv så är jag lycklig.

Jag älskar dig massor, mamma!!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

TACK!!! Det är ömsesidigt allt du sa. Älskar dig oxå

2008-06-18 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0