Vilken kväll

        Tid: 17:36:58 Datum: 2008-07-18

Den senaste 1, 5 tim ca har tillbringats på gymmet. (1 tim och ca 20 min om vi ska vara petiga)
Nu är vi hemma och jag väntar på att Benny ska duscha klart så jag också kan ta mig en dusch och sedan smörja in mig för att sedan inta platsen i soffan under filten och förhoppningsvis en bra film.
Är rätt så sugen på choklad, men det känns kanske inte riktigt rätt och köpa ett sådant nu och stoppa i sig efter att man varit på gymmet. Känns som om man borde hålla en strikt diet eller något bara för att man tränar... *suckar*

Regnet bara öser ner utanför och man blir så deppig. Jag blir det ialla fall och lusten att göra något är som bortblåst. Är det bara jag som känner så eller det är fler som lider av det syndromet? Regn-depp-syndromet?

Min tur att duscha!
Hej

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0