Vilat och gymmat

        Tid: 20:37:41 Datum: 2008-07-23
Slutade kl. 13.00 idag och jag bara älskar dessa tidiga dagarna. Känns som om man har hela dagen kvar att hitta på saker på. :) Ialla fall..... Slutade 13.00 och begav mig hemåt där jag jag var social i ca 1 tim, sedan gick jag och lade mig. Hade huvudvärk och jag skulle till gymmet kl 16.00, så jag tog en treo och gick och vilade i ca 1 tim. Vaknade ungefär 15.15 och brossan kom strax efter 15.30, sedan bar det av till gymmet.
Vi spenderade 1,5 tim på gymmet. Tog det lungt idag, så det känns inte speciellt i kroppen just nu. Men det kan behövas ibland och ta det lungt. Huvudsaken är väl att man tränat och rört på sig.
När vi kom hem var det dags för lite mat och för min del blev det två knäckemackor. En med kalkonkött, ost och tomat och den andre var det ägg och kaviar på. Till detta blev det en kopp te.
Dusch, promenad med Fatika och nu sitter jag med datorn i knäet, skriver blogg och tittar på Crowend (eller hur det stavas) på tv 3. Ett program som handlar om att mamma och dotter tävlar i en sorts skönhetstävling mot andra mor - döttrar. Det är bara andra gången jag ser det så jag har ingen aning om vad det egentligen går ut på.

Nu ska jag skriva i min träningsblogg, läsa tidningen I Form och sedan är det snart dags för mitt favoritprogram - Pussycat Dolls. Någon mer som tittar på det programmet, eller det är bara jag? :-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0