Styrketräning

        Tid: 10:35:20 Datum: 2008-07-05
Jag har funderat på att börja träna igen, men denna gången tillsammans med min sambo.
Vi har lite "rivalitet" mellan oss gällande vem som klarar mest vad det gäller träning.
Låter kanske dumt och knäppt, men det är verkligen en sporre kan jag säga.
Det är som om en liten röst säger till mig:
"Du kan ju inte låta B. vara bättre än dig i styrketräning."
Rent fysiskt borde det vara omöjligt för mig att ta lika mycket som honom eftersom han är större och han är kille. Armarna är han betydligt starkare än mig i, men i benen är det rätt så lika.
Det var det innan ialla fall. Jag är rätt så stark i benen och har rätt så lätt för att bygga upp muskler där... :P
Vi får se....
Ska berätta för honom när han duschat färdigt vad det kostar att träna på stället vi hade tänkt oss.

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0