Snart dags

        Tid: 11:30:46 Datum: 2008-07-31
*suckar*
Om ca 30 min börjar jag jobba och jag kan helt ärligt skriva att jag inte ser speciellt mycket fram emot det idag.
Igår var det en del strul på jobb och jag blev rätt så irriterad, så därför är inte lusten alltför stor till att jobba idag.
Jag får väl glädja mig åt att det är torsdag idag, att det är sista veckan det är sammanslagning och att man snart får träffa alla härliga barn på sin egen avd. Det ska bli underbart och det ser jag verkligen fram emot!! :)

Nej, nu ska jag gå och smörja in mina fötter... sedan ska jag så sakta dra mig upp mot jobb. Höres kanske ikväll när jag slutat och när jag varit på gymmet.... och då är väl kl. sisådär 20.00 eller 21.00 kanske. :-P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Aa, vad skoj! :)

Sidan är nu uppe, så det är bara slita på designen :D

2008-07-31 @ 15:18:14
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0