Shoppingsugen

        Tid: 15:16:17 Datum: 2008-07-30

Jag satt precis och tittade på Gina Trico:s hemsida och hittade en hel del fint faktiskt.
Nu har jag en känsla av shoppingsug... så när Benny kommer hem kanske man ska dra med honom till Väla för och se om man kan hitta lite av kläderna i affären. Jag önskar att Gina hade en webbshop då jag tycker att det kan vara rätt svårt och hitta plaggen i affären.

Jag har dock en känsla av träningsug också... så kanske borde man bege sig dit istället? Kanske passa på när solen inte är framme och steker så som den varit de senaste dagarna. Men... vi behöver även handla födelsedagspresent till min brors dotter som fyller år idag, men som ska firas på lördag.


*suck*

Beslutsångest.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0