Ny sängram - men vilken?

        Tid: 08:57:06 Datum: 2008-07-31
Vi ska köpa en ny sängram för jag trivs inte längre med den vi har.
Detta kanske verkar vara ett lätt beslut, men har man sådan beslutsångest som jag så blir detta är JÄTTE svårt val.
*suckar*
Jag väljer mellan två, kanske tre, sängramar.... Nedan följer de tre alternativen. Första bilden är den som det lutar åt mest just nu, sedan andra bilden och sist den tredje som jag inte alls är säker på.

Hade den sista sängramen funnits i erfaner, hade det lätt blivit den... men den finns tyvärr endast i denna mörka färg som visas på bilden och det är inte riktigt det jag vill ha i mitt sovrum. *suckar*





KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

sängram nr 1 eller sängram 2 det beror på lite hur färgen i sovrummet ser ut,jag gillade även sängram 3.usch vilket svårt beslut.lycka till iaf

2008-07-31 @ 09:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0