Natti, natti

        Tid: 21:31:27 Datum: 2008-07-29
Nu är denna tisdag slut för min del. Ligger i sängen med laptopen och skriver kvällens sista inlägg.
Det är dags och bädda ner sig i sängen under täcket.. trots att det är en aningen varmt. Anledningen till den relativt tidiga kvällen är att jag börjar jobba kl. 06.00 imorgon. Förvisso jobbar jag bara till 12.00... men jag är ingen morgonmänniska. Tur att det bara tar ca 5 min till jobb med cykel. :-P

Eftermiddagen idag har spenderats på gymmet och sedan hemma under fläkten. Det var nästan för varmt för och träna... men lite intervalllöpning på löpbandet blev det och lite axlar och rygg. Imorgon eftermiddag blir det också ett besök på gymmet. Jag ska även hinna med och tvätta lite också. Skulle gärna vara ute och njuta av solen också.... men förhoppningsvis är det sol både lördag och söndag så jag kan njuta av den då istället.

Nej, nu ska jag packa ihop datorn och sedan ska jag sova.
Hörs imorgon.
Sov gott!


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Tessan

sv: härligthärligt :) säg till om du hittade någon bra! :D

2008-07-30 @ 09:14:18
URL: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0