Inte trött

        Tid: 21:36:17 Datum: 2008-07-01
Jag hade hoppats på att vara lite trött nu så man snart kunde bege sig till sängen.... men det verkar bara vara önsketänkande. *suckar* Jag var uppe ungefär 06.05 imorse för och vara hemma hos mina föräldrar 06.45 för och köra mamsen till sjukhuset, så jag borde vara trött.... men......

Imorgonkväll kommer jag att uppdatera alla regler i hur man förblir lycklig tillsammans med sin älskade. Jag har missat ett par stycken nu och imorgonkväll skriver jag alla jag missat. Vill ni gå tillbaka och läsa de första jag skrev så är det bara att gå in på Kategorin Kärlek så hittar ni alla där.

Nej, nu ska jag stänga ner datorn och hoppas på att John Blund snart vill infinna sig även hos mig.
Godnatt allihopa, vi hörs imorgon.


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: fia

jeeezez. vad har du för superduperjobb som kan lägga ner 10 000 på en fotoprogram? Eller kanske bara väldigt intresserad av foto? :)

2008-07-02 @ 07:16:55
URL: http://iabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0