Idag tas stygnen

        Tid: 12:50:41 Datum: 2008-07-09
Jag och Fatika ska till veterinären idag - i eftermiddag - för och ta hennes stygn.
Det ska bli väldigt skönt och få bort dem, slippa oroa sig för hur det läker eller om hon fastnar någonstans med dem o.s.v. Vi ska också ta blodprover idag tror jag för och kolla hur det är med hennes njurar tror jag det var.
Den ena är större än den ska vara och den andra är mindre än vad den ska vara.
Jag tror inte det är något att oroa sig för, men det är bättre och vara på den säkra sidan.

Ialla fall.... det ska bli skönt och få bort stygnen och det tycker säkert Fatika också. :)

KATEGORI » Till minne av Fatika | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0