Hejsan allihopa

        Tid: 09:33:15 Datum: 2008-07-17
Egentligen har jag inte tid och sitta här i lugn och ro och skriva, för jag börjar jobba om ca 30 min. Men,men... vad gör man inte när man fick lust och skriva i bloggen? :-P
Som sagt var ska jag jobba idag mellan 10-16.30, ska dock försöka få sluta 15.00 idag då jag inte känner mig helt pigg och kry, så jag tänkte att om jag tar ut en timmes komp. + hoppar över middagen på 30 min (äter ju ändå tillsammans med barnen) så kan jag gå hem 1,5 tim tidigare vilket gör att kl. då är 15.00. :-) Dock med min vanliga otur så går väl inte det. :-(
Ikväll blir det enbart slöa och slappa som gäller, då man börjar redan kl 06.00 imorgon. Vi ska nog kolla film tror jag ikväll och så ska jag försöka få med mig sambon och handla frukt så vi kan ha fruktsallad till filmen. :-) Gottit.

När jag kommer hem i eftermiddag/kväll så ska jag lägga upp ett Dagens tips också och jag vet precis vilket det blir också. :-) Ni som är djurägare kan hålla ett extra öga öppet. :-)

Nej, nu måste jag göra mig klar för och sedan bege mig till jobb, annars kommer jag försent och det är nog inte så omtyckt.... speciellt inte om jag vill kunna sluta tidigare idag. Håll tummarna för mig att det går!! :-)

Ha en bra dag allesamman!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Gör en tävling om djur oxå det är du duktig på

2008-07-21 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0