Godmorgon

        Tid: 10:50:26 Datum: 2008-07-08
Man kan kanske inte kalla det för morgon eftersom kl. snart är 11.. så god förmiddag istället.

Det fina vädret verkar ha försvunnit och istället har det kommit regn och åska. (det åskar inte nu, men det gjorde igår/inatt) Skulle inte blir det minsta förvånad om det fina vädret sedan kommer tillbaka nästa vecka när jag börjat jobba igen. Men,men.....
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska köra till S & P eftersom B ville ha hjälp med sin bil. *suckar* Alltid de där bilarna..... Men,men..... Jag vet som sagt var inte, utan vi får se om P hör av sig till B.
hahahah
Det blev en väldig massa bokstäver. Kanske ska börja skriva ut namnen istället.... men det är ju inte alla som vill bli nämnda i en blogg. Får undersöka den där saken lite och se vad jag kan göra åt det.

Nej, nu väntar frukost... som jag själv får göra. Borde egentligen vara Benny som fixar den eftersom han har sem.... hahahahah
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Fin blogg :) gullig bild på hunden :)

2008-07-08 @ 10:52:24
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

varsegod :) allt bra?

2008-07-08 @ 12:13:49
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0