God förmiddag

        Tid: 11:01:58 Datum: 2008-07-06
hihih
Jag kan ju inte skriva godmorgon eftersom kl. nu faktiskt är 10.53.
Sitter just nu och tittar på tv-programmet Over Haulin där de gör om bilar. Jag tycker faktiskt att det programmet är rätt kul för de lurar verkligen personerna som äger bilarna. Idag eller just nu är personen helt galen.... en aningen överdrivet beteende.... tycker jag. Men,men.... hon fick sin bil och nu är programmet slut.

Igår var vi i Perstorp och firade två av mina brorsbarn och de blev glada för sina presenter och det är ju altid kul. :)
På kvällen, runt 21.00, körde vi hem till P & S för lite socialt umgänge. Vi satt först och pratade och sedan åkte Uno fram. :) Det är verkligen kul och spela Uno med de två. :) Alla blir så glada när de väl lyckas vinna. :) Riktigt kul är det. :)
Vi kom väl hem runt 02.30 inatt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det var meningen att B skulle åka och bada, men det regnar ju så det blir inget med det. Vi får väl se vad vi kan komma fram till....
Ska ladda in mina bilder från kalaset igår och se om där är någon bild jag kan lägga in på bloggen, så det kommer under dagen.

// Hej så länge
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0