Eget klädmärke

        Tid: 13:04:25 Datum: 2008-07-29
Det var ett tag sedan jag skrev något om personerna i serien The Hills, så nu tänkte jag att det var dags för lite nyheter därifrån igen. :-P
Igår kunde man på Posh24 läsa om Heidi Montag och om hur hon numera har ett eget klädmärke som heter Heidiwood. Hennes kläder kan man hitta på Kitson Hollywood.
Även om jag inte är speciellt förtjust i Heidi som person så måste jag faktiskt vara ärlig och skriva att jag tycker att hon för det mesta är snyggt klädd och därför anser jag att det är bra att hon skaffat sig ett eget klädmärke så att även privatpersoner kan klä sig som henne... eller som hennes stil.
Här är ett smakprov på vad man kan handla ifrån hennes märke:




Snyggt tycker jag och om jag hade haft kroppen till det så hade jag kunnat klä mig i detta utan problem.

Nedan följer bilder på Heidis eget klädval dagen till ära då hennes kläder skulle visas.
Som alltid har hon sin pojkvän, Spencer Pratt, vid sin sida som stöd.


 
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0