Dags att dra igång träningen igen

        Tid: 12:03:46 Datum: 2008-07-08
torsdag 18.30 ska jag och sambon bege oss till gymmet och få våra träningsprogram.
Vi har bestämt att vi båda ska ner i vikt nu och att vi ska göra det tillsammans för och kunna sporra varandra och kanske lättare kan lyckas med våra mål. :)
Jag hoppas att det ska vara positivt med att träna ihop och inte något negativt, men det återstår väl och se antar jag. Det ska bli väldigt spännande och jag längtar redan nu tills det är dags och köra igång. Nu ska vi bara komma underfund med hur vi ska göra med maten för och lyckas på bästa sätt där. Jag vill ju egentligen gå efter viktklubb.se men det blir ju så dyrt... men man kan kanske utesluta vissa grejer och ta annat istället.... man kan kanske modifiera det lite så det stämmer bättre in på oss.....

Nej, nu ska jag in i duschen.
Återkommer.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0