Bra början på dagen... *grrr*

        Tid: 07:55:55 Datum: 2008-07-31
Jag önskar att rubriken var sann.... men det är den tyvärr inte.
Mobilen ringde vid 06.30 och det första jag känner när jag slår upp ögonen är.... huvudvärk.
*suckar*
Humöret sjunker i botten med en gång och jag vill bara gömma mig igen.
Hur bra början är det på dagen?
Tur är det väl att jag inte börjar jobba förrän 12 idag.
Önskar dock att man kunde stanna hemma och bara ta det lungt..
Jag hatar verkligen och ha huvudvärk.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag lider av kraftiga migränanfall , så jag vet hur det känns. Håller med om att de är hatvärt , jag hatar också de. Hoppas de gått/går om snart.

2008-07-31 @ 08:20:25
URL: http://blogfoto.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0