Äntligen helg

        Tid: 13:32:30 Datum: 2008-07-18
Äntligen är det fredag och helg. :-)
Slutade 11.10 idag och känns ju som rena lyxen, så nu väntar helgen.

För tillfället spenderas denna fredag i soffan, framför datorn och tv:n med dvd-filmen A man apart med Vin Disel. Jag måste skriva att jag tycker att han är fruktansvärt fin. B la tänker jag på en scen ur filmen Tripel xXx, där han har bar överkropp. Jummie. ;-)



Ligger och väntar på att sambon ska komma hem med mat, sedan är det dags för gymmet kl.16.00. Har egentligen ingen direkt lust, men dit ska jag ialla fall. Blir kanske inte hela programmet idag, kanske delar upp det på idag och imorgon... *funderar* Ja, det lutar åt att jag gör det.
Kvällen kommer sedan bara att tillbringas i soffan.. Kommer antagligen somna tidigt, då jag började kl. 06.00 imorse. *gäsp*
Några bra tips på filmer man kan se?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hej.Ni kan alltid åka in och kolla på bio preimären hanock med will smith.

fast sova och en bra film är igentligen trevligare :)

2008-07-18 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0