Adressen till min träningsblogg

        Tid: 22:05:26 Datum: 2008-07-12
Från och med måndag kommer jag att skriva om min träning, vikt, mat o.s.v. på en annan
adress.

Jag kommer att skriva något smått om det här, men vill man ha mer detaljer och sådant så får man läsa det på den andre adressen.
Detta är för att jag inte riktigt vill göra denna bloggen till en blogg som enbart kommer till att handla om vikt och träning, utseende och mat eftersom där är andra saker jag också tycker är viktiga.
Dessutom är det kanske inte alla som vill läsa om uteslutande vikt, träning o.s.v.
Hoppas ni följer min resa där också - när det gäller vikten, träningen o.s.v.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0