Vilken underbar dag detta blev

        Tid: 13:26:53 Datum: 2008-02-18
Imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra och jag visste att det berodde på att jag var väldigt nervös inför ett ev. kommande samtal ang. ett jobb.
Var ju på anställningsintervju i torsdags förra veckan och skulle få besked antingen idag eller imorgon. Samtalet kom idag och jag fick ett väldigt glatt besked!!! :) Jag fick jobbet och jag börjar jobba på torsdag kl. 09.30. :) När jag var på intervjun så var det en tjänst på 75%, men idag när de ringde så hade de lyckats få ihop en tjänst på 100% till mig. :)

Det känns konstigt, men jag är väldigt glad!! :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

GRATTIS

2008-02-18 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0