Väntan är lång & tråkig

        Tid: 12:46:55 Datum: 2008-02-20
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och väntar på att kl. ska bli så mycket så det är dags och köra och hämta pappa. (märkte ni hur många och jag fick med i meningen?) :P Mamma är hos mormor, så dår får jag ställa upp och hämta papsen. :)

Har varit iväg och tränat en runda också, men jag fick avbryta min träning tidigare än väntat då det helt plötsligt börja svartna för mina ögon när jag satt och cyklade. Tror det har och göra med att jag ätit för lite innan träningen. *suck* Att man aldrig lär sig. Ialla fall så blev det 7 min uppvärmingsprogram på cykel, 20-30 min styrketräning och avslutningsvis 5 min på cykel. Tanken var att jag skulle suttit där i 30 min annars, men man måste ju lyssna lite på kroppen också.

Så nervös jag är inför imorgon, första dagen på jobbet. :) Jag börjar 09.30 och har ingen aning om när jag slutar, men det får jag väl reda på när jag kommer dit. (annars får jag väl fråga) Imorgon ska jag träffa tjejen som ska sluta och som jag ska jobba för, hennes plats. Jag ska gå vid sidan om henne imorgon är det tänkt och jag tycker att det ska bli väldigt intressant. :) Jag hoppas att det går bra imorgon och att jag inte är så nervös så jag mår riktigt illa, för då är det inget kul.
Men det ska säkert gå bra och jag ser verkligen framemot det. :) Första gången jag verkligen sätt fram emot att jobba. Jag har alltid gått i skolan innan och har alltid tyckt att det varit kul, men nu är jag verkligen skoltrött och jag tycker det ska bli skit kul och börja jobba. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0