Svärföräldrarna

        Tid: 11:45:54 Datum: 2008-02-16
Har precis ätit frukost, blev en lite sen frukost men så är det väl när det är helg. :)
Idag ska vi upp till svärföräldrarna ett litet tag. B. skulle ha hjälp med att sy på något märke på en overall som han ska ha när han sedan börjar köra rally i slutet av mars. Förutom detta så ska han tvätta min bil för det är något jag är väldigt dålig på. (jag tycker det är fruktansvärt tråkigt och tvätta min bil, så därför får han göra det) :P
Förutom besöket hos dem så vet jag inte vad som händer. Det blir väl hem och slöa i soffan sedan resten av dagen/kvällen. Kanske titta på andra delfinalen av melodifestivalen, missade första. Vilka ska vara med ikväll? Hmmm.... när börjar det??

Nej, nu måste jag avsluta här och göra mig klar.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0