Perfekt hud

        Tid: 09:20:32 Datum: 2008-02-15
I de allra flesta bloggar man hittar och läser, ser man bilder på människor med perfekt hud. Jag är väldigt skeptisk till att alla de man läser om har denna perfekta hud (utan hjälp av smink), kanske har dem det och då är det väldigt kul för dem och jag är väldigt avundsjuk på dem. :) 
Jag är dock en utav de som inte har någon perfekt hud, men jag är på jakt efter den. Kanske inte den perfekta huden, men en hud utan acne, finnar, utslag os.v.
I jakten på denna hud har jag testat många produkter och nu har turen kommit till märket Clinique. Detta är ett märke som har flera olika serier beroende på vilken hudtyp du är och just nu använder jag Anti-blemish solutions tre-steg. Jag började med detta igårmorse, så man kan ju inte se någon förändring än. Det tar minst 1 månad innan man kan se någon förändring och detta är för att det tar exakt 28 dagar för huden att skapa nya hudceller. (eller hur det nu var) Till denna serien använder jag Lumene djupfuktande ansiktscréme.

Jag kommer att uppdatera här i bloggen med jämna mellanrum hur det går med min jakt på den "perfekta" huden, så är ni nyfikna får ni titta in med jämna mellanrum. Jag kommer att lägga upp både text och bilder för er som är intresserade och som kanske också försöker hitta den där perfekta huden.

  
2008-02-14   

Här kommer en bild på serien Anti-blemish solutions tre-steg ifrån märket Clinique, som är det jag använder just nu:
  

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas det hjälper håller tummarna

2008-02-17 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0