Oväntat besök

        Tid: 15:51:23 Datum: 2008-02-16
Fick oväntat besök för kanske ca 1 tim sedan, lite mer kanske.
Hade nästan precis kommit innanför dörren och hängt av mig när det ringer på dörren. Öppnar dörren och vem står inte där om min kära, lilla mamma. :) Vilken överraskning då jag inte visste att hon skulle komma. :) Anledningen till besökt var att hon skulle hjälpa mig komma igång med min tavla som jag ska sy. Jag är nämligen inte så duktig på och börja själva på sådant jag ska sy, så det får min mamma göra till mig. :)
Dock hade tydligen redan lämnat den till mamma vid ett tidigare tillfälle, för den var redan påbörjad. :P Detta hade jag så klart upptäckt om jag hade öppnat och tittat på den innan jag skickade till henne om att jag behövde hjälp. Men,men... Nu fick jag ju ett trevligt och oväntat besök av min mamma. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Det var kul att kunna överraska. Tack för en god kopp te.

2008-02-17 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0