Ny dag & försök till nya tag

        Tid: 07:57:56 Datum: 2008-02-19
Tisdag idag vilket betyder att jag börjar jobba i övermorgon. :) Känns konstigt, men jag ser verkligen framemot det och jag hoppas att det ska bli minst fyra månader fulla med en massa roligheter. :)

Humöret idag är inte på topp. Jag borde egentligen vara glad och tycka att livet är toppen, men det gör jag tyvärr inte. Jag känner mig bara nere och ledsen, känner ingen motivation för något och jag känner mig som sagt var bara ledsen. Jag vet inte varför jag känner mig ledsen.....
Just nu önskar jag att man hade haft lite pengar på kontot så man kunde tröstshoppat lite. :P Nej, men ärligt så önskar jag att man hade lite så man kunde shoppat lite. Men kontot är så tomt som det kan bli och det kommer det att vara tills på måndag. :( För pengarna som min bror är skyldig mig lär jag vill inte få se på ett bra tag till.... trots att jag skulle fått dem i måndags förra veckan. *suckar*

Nej, det blir till att packa träningsväskan och köra till gymmet och köra ett pass. Kanske får det mig på bättre humör... om inget annat så ialla fall under tiden jag tränar.

// Petra
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0