Nu är det över

        Tid: 19:59:11 Datum: 2008-02-21
Jaha, då är 1:a arbetsdagen över och jag sitter hemma i soffan med en kopp varm choklad och är så trött så ögonen nästan går i kors. hahahah Jag gick hemifrån runt 09.00 imorse (började 09.30) för jag trodde att det skulle ta ett litet tag och gå, men det visade sig att det tog ca 10 min så jag var där 20 min tidigare. Men det gjorde inte så mycket, utan det gav kanske ett positivt intryck. :P Man kan åtminstone hoppas på det ialla fall. När jag kom dit så blev jag runtvisad på avd. och så hälsade jag på alla i personalen. De verkar väldigt trevliga allihopa och jag hoppas att så är fallet också, men det får tiden utvisa. Efter rundvandringen var det dags för samling och jag försökte så gott jag kunde och koppla samman ansikten med namn... några har fastnat... hoppas jag. :P Sedan har dagen väl gått rätt så lungt till. Det har varit lite utevistelse, fri lek inomhus, målande och skapande, läst böcker o.s.v. Det är väl så dagarna kommer till att se ut nu i stort sett. Jag får ta en dag i taget och göra det bästa utav den och så kan man bara hoppas att man får något ut ur det också.

Nu ska jag snart in i duschen, sedan försöka slappna av och lugna ner mig / varva ner. Börjar 08.30 - 17.00 imorgon, så imorgonbitti blir det nog inget blogginlägg på morgonen utan det blir tidigast någon gång på kvällen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0