Nervös

        Tid: 10:32:31 Datum: 2008-02-18

Idag eller imorgon kommer jag att få beskedet om jag fått vikariatet på förskolan eller inte. Jag är inte den bästa på och enbart sitta och vänta på ett svar. Jag tycker tiden går så fruktansvärt långsamt och så får jag väldigt ont i magen och kan knappt göra något. Jag vågar knappt göra något utav rädsla för och antingen missa samtalet eller inte höra om det ringer. *suckar*
Känns som om man är fånge i sitt eget hem idag och jag som vill åka och träna.

Åt frukost vid 08.15-08.30 och då blev det yoghurt med färsk frukt i. Skivade i en halv kiwi och lite vindruvor samt att jag smulade i ett halvt knäckebröd. Till detta drack jag 1 glas grapefruktsjuice. Efter frukost blev det en runda med Fatika och nu sitter jag då här framför datorn (igen) med tv:n igång där det går reprisen av Våra Bästa År. Jag tycker att det börjar bli dags för dem att få tag på Marlena nu, för det börjar bli rätt tråkigt med alla mord hon utför. Dessutom finns där ingen människa som har så mycket tur som hon verkar ha, för de är ju så nära och ta henne hela tiden, men varje gång kommer hon undan. *suckar* Börjar bli uttjatat nu.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Låter som dig. Håller med om det du skrev ang Marlena.

2008-02-18 @ 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0