Natti

        Tid: 21:50:26 Datum: 2008-02-21
Nu är det dags för mig och krypa i sängen och dra täcket över huvudet och sova ett x antal tim.
Imorgon är en lång dag på jobb och jag fasar redan för den. :P Jag har ju gått hemma nu ett litet tag och helt plötsligt jobba mellan 08.30- 17.00 och en fredag dessutom, är helt ovant för mig och det känns också som en hel evighet, som om dagen kommer till att gå fruktansvärt långsamt. Men nu ska vi inte leta efter en massa negativa saker, utan nu ska vi se det hela med positiva ögon och då blir det genast mycket roligare. :) (ialla fall försöker vi intala oss själva det)


Sov gott allihopa, så hörs vi i morgonkväll.

image43
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0