Känslan av förtvivlan

        Tid: 19:47:06 Datum: 2008-02-24
Nu är egentligen en tid då jag ska vara glad och lycklig, men det är jag inte.
Varför bör jag då vara glad och lycklig? Jo, jag bör vara det för att jag äntligen lyckats få ett jobb (ett vikariat) och förhoppningsvis kommer jag till att få stanna där en längre tid. Detta jobbet gör att en del av sådant jag varit orolig för genast blir lättare och nästan löser sig.
Men jag är inte glad, jag är inte lycklig. Jag känner bara en känsla av förtvivlan, tomhet, ledsen, förvirring..... Ja, det är svårt och beskriva hur jag känner, för det känns inte rätt och känna som jag gör. Men vem säger att jag inte har rätt till och känna som jag gör? Det bestämmer väl ingen annan än jag? Varför är jag alltid så hård mot mig själv? Varför kan jag inte bara försöka vara snäll mot mig själv, varför kan jag inte bara älska mig själv?
Jag är så trött på detta........


image46
Vill bara få bli kramad och älskad för den jag är.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är du oxå. JÄTTEKRAM

2008-03-01 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0