Jessica Biel - Mörk eller ljus?

        Tid: 19:03:07 Datum: 2008-02-20
Undrar vad det är med mig, jag har aldrig tidigare varit direkt intresserad utav kändisar och deras värld, men på senare tid har jag funnit detta mer och mer intressant. Inte så att jag följer en enda kändis liv, utan jag hittar små nyheter och så läser jag dem och så kan det gå flera månader innan jag läser något om dem igen.
Men ialla fall....
När jag satt ute på nätet igår och kollade runder lite så hittade jag lite bilder på Jessica Biel. Jag som då inte uppdaterar mig så ofta inom denna värld, blev lite chockad över att hon numera tydligen är blond.

image31


image32


Vet inte direkt vilket jag tycker är snyggast på henne. Jag tror nog jag måste säga det mörkare, för jag tycker hon ser lite blek ut i det väldigt blonda. Kanske skulle hon ha lite ljusare slingor i det mörka, det hade kanske varit väldigt snyggt?
Vad tycker ni, vilket passar hon bäst i enligt er?
KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Malin

Hon passar helt klart bättre i det mörka!

2008-02-20 @ 19:18:07
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: mamsen

I det mörka

2008-02-21 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0