Godmorgon

        Tid: 08:25:15 Datum: 2008-02-15

Godmorgon på er alla som hittat till min blogg. :)
Det är riktigt vårväder utanför fönstret idag, solen skiner och himlen är blå. :) Visst är det mysigt med detta härliga väder? :)
Vad ska man hitta på denna underbara dag då? Kanske ut och gå en promenad, men det är inte så kul och gå själva och pågen kommer inte hem förrän ca 17.00 ikväll. Jag tror nog att jag beger mig till gymmet idag och tränar lite. Har inte varit där sedan i måndags för jag har haft lite ont i min ena höft. :( Men idag känner jag att det är dags och bege mig dit igen för jag börjar snart klättra på väggarna här hemma av och inte träna.

Under dagen hade jag tänkt att jag skulle skriva ett inlägg och berätta lite om mig själv, om vem jag är och vad jag vill ha ut av min blogg o.s.v. Är ni nyfikna så får ni kika in under dagen och se om jag skrevet något. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

det var ju tråkigt med din höft men vi får hoppas att den håller sig lugn

2008-02-17 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0